duminică, 22 mai 2011

E o zi superba.. hai afara!..


Inca de dimineata, de pe la  7,00 cand cel mic s-a dat jos din pat cu gandul sa-si viziteze bunicii, mi-am dat seama ca o  sa fie o frumoasa zi de duminica azi.
Eram intre somn si trezire cand am auzit usa de la intrare si pe mezinul spunand "iau papucii... ies aparrrra...". Am sarit iute sa nu cumva sa o ia in directia strada si l-am prins la coltul casei. Cand am incercat sa il intorc in pat, s-a lasat in jos plangand ca vrea la mamaia.... ok.. du-te la mamaia...
Ce copii neascultatori...
Dar ce zi frumoasa.. calda... cu un soare asa de prietenos...

E vremea sa iesim pe undeva, in natura... Haideti si voi!
Mai tarziu, poate postam si ceva poze....
Sa aveti o zi superba!!!
Ne intalnim diseara :-))))

Noutati ora 18:00
Ne-am intors.
Am vizitat imprejurimile.
In spatele casei noastre se afla un camp, locul in care sotul meu si-a petrecut copilaria. Era frumos pe atunci, ne povesteste, calaream caii care ieseau la pascut, culegeam ciuperci, totul era mirific.... Acum nu au mai ramas decat gramezile de gunoaie... Of, cum stricam noi ecosistemul...!
Am trecut repede de zona murdara si am ajuns la malul raului Dambovita, unul din punctele de atractie ale zonei Giulesti, desigur.



Toni - mai vesel ca oricand....


Emi s-a remarcat din nou, gustand dintr-un melc.... desi am avut la noi cateva bunatati, nu s-au comparat cu gustul puternic si amarui.... bleah!
 

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori