luni, 23 mai 2011

Omul cu matura

Matura - maturaaaaaaaaaaaaa!
Va suna cunoscut?
Nu? Inseamna ca nu locuiti in zona Giulesti-Crangasi-Gara de Nord-Plevnei- Grivita-1 Mai.
Cel care - ca un ceas - ne polueaza fonic existenta, este omul cu matura. Il pandesc de multisor si incerc sa obtin cateva vorbe de la dansul. Nu se poate. Nu are ce sa imi spuna. El vinde maturi pentru ca vinde maturi. El nu are familie, are o pensie mica iar pasiunea vietii lui e colindatul a unui sfert din Bucuresti, pe jos, cu maturile la spinare.
-Matura-maturaaaaaaaaa!
L-am prins pe acest Forest Gump din Giulesti si i-am facut cateva poze. Nu i-a convenit.
- Sa nu ma dai la ziar. Mai bine cumpara o matura.

I-am promis de asta-iarna ca o sa cumpar una in perioada Pastelui, asta pentru ca sa incerc sa intru in vorba cu el si sa il determin sa imi spuna doua trei vorbe pentru jurnal. Dar vedeta cartierului nostru e discreta. Din cand in cand mai scapa cate o injuratura la adresa gospodinelor care.... ia ghiciti!... nu prea ii cumpara marfa.
Ce ar mai fi de adaugat? - lucru care m-a determinat sa-i acord spatiu in jurnaldegiulesti - anume ca fie ploaie, troiene, vant napraznic, sarbatoare cu cruce rosie in calendar... el se aude de nicaieri ca un soldat care are de facut un nepretuit anunt:
a venit maturaaaaaaaaaa.
iesi in strada si fa-ti rost de una....

5 comentarii:

Anonim spunea...

atat de serios isi face treaba, de ai spune ca a apus era aspiratorului :-D

Jurnal de Giulesti spunea...

alte comentarii pentru acest articol aici http://forum.desprecopii.com/forum/log.asp?log_id=164072

Anonim spunea...

Buna ,

Ca bine zici mai Daniela, el este o vedeta chiar dca anu ctie lucrul asta . De cate ori il aud incep si eu sa strig prin curte maturaaaaaaaa:)) Mihaitza e cam speriat de el , din cauza lui (sau datorita :))) a renuntat la biberon ... , pe principiul vine ala cu matura si te ia cu el :)) . Diferenta intre el si cei cu cartofi consta in faptul ca el e constant vine in orice sezon ... si sa nu uitam ca el venea chiar si cand nu aveam strada , prietenii stiu ce zic :)) . F tare articolul , m-a amuzat .

Mada

Anonim spunea...

il stiu de cind eram copil si ne amuzam foarte tare pe seama lui, asta la virsta de 10 ani. acum cind am 31 de ani si am doi copii - amalia,5ani si emanuel, 2 si 7 luni striga si ei matura matura deci istoria se repeta ca atunci cind si mama lor era copil :-)))

Ana MAria David

Jurnal de Giulesti spunea...

@ Mada. Si Toni se temea foarte mult de el. Eu ii spuneam ca trece zilnic pe la portile oamenilor ca sa ia copiii neascultatori. Si mult timp ma intreba daca a gresit atat de rau incat sa il dau tipului cu matura. Cand l-am avut pe Emi, m-a intrebat din capul locului "daca nu e cuminte il dai pe el?" Abia atunci a inteles ca e o gluma, ce-i drept, proasta. Emi il indrageste, nu se teme deloc de el ;-)

Bloguri, Bloggeri si Cititori