vineri, 27 mai 2011

Sarbatorim ziua vecinului

Europa sarbatoreste azi, 27 mai, ziua vecinului.
Ma bucur ca s-a inventat aceasta sarbatoare!
Relatiile dintre vecini, in general, aveau nevoie poate de o zi anume pentru reinnodarea lor. E vremea sa intelegem si sa acceptam ca dincolo de gardul inalt, exista inimi, exista oameni ca si noi care traiesc, viseaza, se lupta cu vremurile si cu viteza timpului.

La multi ani, dragi vecini!

La multi ani, giulesteni!

In urma cu jumatate de an,  Jurnal de Giulesti a organizat un targ de jucarii la care au participat peste 10 copii din vecini. A fost interesant si distractiv.


 

 
 


 
Inca de la infiintare, Jurnal de Giulesti s-a adresat in primul rand vecinilor sai, desi nu se lauda cu prea multi cititori din randul acestora. As aminti-o aici totusi pe Mada, consecventa si haioasa noastra cititoare, nelipsita de la comentariile de pe blog. La multi ani, Mada! La multi ani tuturor! pentru ca pana la urma, fiecare este vecinul cuiva.... :-D

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dl si dna Dinu! Vecinii mei! Doi oameni deosebiti care muncesc de dimineata pana seara in micutza lor gradina plina cu toaaate soiurile de legume si fructe, care dupa o zi istovitoare de sapat, udat si ce mai trebaluiesc ei prin curte.... isi gasesc un pic de timp sa ne intrebe daca avem nevoie de ceva, daca ne pot ajuta ei cu ceva. Vecina mea, de cate ori ma vede prin curte ma cheama la ea sa-mi mai dea ea cateva flori de plantat in gradina. Nici nu visam eu sa am asa vecini minunati!! Cu alti vecini inca nu am socializat pentru ca suntem de putin timp in zona. (bragadiru) Lore MYlitaru

Bloguri, Bloggeri si Cititori