joi, 26 mai 2011

Vine 1 Iunie la Jurnal de Giulesti partea I



Voi ati vazut vreo baba frumoasa? Va intreb asa...din curioazitate....
Sa stiti ca eu am vazut copil cuminte!
Unul creste chiar in ograda mea. E vorba de fiul cel mare, Antonio.







Atat de mult ni l-am dorit si atatea sarcini am pierdut inainte sa-l nasc, incat imi luasem adio, impacata cu iedeea, de la meseria de parinte.
Cineva ne pregatise insa o minune. Intr-o zi frumoasa, cu cer senin, pe care nu am s-o uit nicioadata, am nascut un baietel.

Tin minte ca eram cam "pe dinafara" in primele noastre zile de... parinti. Socul era atat de mare incat parca traiam intr-o visare, totul parea ireal. Intre timp am capatat experienta si o data cu copilul ne-am maturizat. El parca, mai repede ca noi.
Inca de foarte micut, Antonio si-a insusit o alura de ...barbat si comportament asijderea. Il copia pe taica-su, desigur. Si-a jucat atat de bine rolul incat de cele mai multe ori noi, parintii, uitam ca este doar un copil. Si il tratam ca pe un adult.
In filmuletul de mai jos, ii puteti observa marea pasiune pentru masini pe care si-a descoperit-o in jurul varstei de 2 ani.




In curand,  jurnaldegiulesti va pregateste si alte surprize de-ale copilariei din "gradina noastra".
Daca vrei sa intri in comunitatea jurnaldegiulesti, trimite si tu poze/povesti/amintiri cu si despre copilul tau. Toate vor fi publicate pe site
Adresa:  jurnaldegiulesti@yahoo.com.

Va asteptam!

Vezi si Vine 1 Iunie la Jurnal de Giulesti partea a II-a

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori