luni, 16 ianuarie 2012

Jurnalist cu patalama.. de la Mediafax

In "frumoasa perioada" in care am fost somer, pe langa bucuria reducerii indemnizatiei cu 25% (multumesc, Dle Presedinte!), am experimentat si bucuria de a participa la cursul JURNALISM CETATENESC, initiat de Mediafax. Bineinteles ca nu am stat pe ganduri. Am luat-o ca pe o ocazie unica de a imbina utilul cu placutul, de a face ceea ce imi place, de a invata de la profesionisti de top.

Aici gasiti materialul cu care am participat la proba practica.

In curand voi primi si certificatul care atesta ca sunt jurnalist cu patalama :-). Am emotii. Va tin la curent.

2 comentarii:

Raa spunea...

Felicitari, doamna jurnalista!Multe articole publicistice de acum inainte!:)

Daniela I. spunea...

Va multumesc, draga doamna! Sa auzim de bine!

Bloguri, Bloggeri si Cititori