joi, 19 aprilie 2012

"R" de la rucola

Prima oara am aflat de existenta ei acum vreo doi ani. Nici nu visam ce mult o sa o iubesc pe frunzulita aceasta decupata, ce aduce a papadie la infatisare dar cu un inconfundabil gust...



La inceput mi se parea gretoasa, dezgustatoare chiar. Sudiind retete si meniuri crude, pentru a-mi hrani sotul ierbivor :-), am constatat ca majoritatea adeptilor dietei raw insista ca rucola nu ar trebui sa lipseasca de pe masa celui ce se vrea sanatos. Vrand-nevrand, am inceput sa prepar clasicele salate (adica cele care contin salata verde, rosii, ceapa, ardei, castraveti etc), imbogatindu-le cu o mana buna de rucola.

Astazi am ajuns sa nu mai pot trai fara ea. Cand mi-e foame, primul meu gand se indreapta spre raftul din frigider unde caserola cu rucola sta ca o regina, asteptand s-o devoram.

Intr-o seara, la o filmare, am cumparat de la Mega Image niste rucola, in ideea de a o combina cu ceva, sa preparam un sandvich. Am sfarsit prin a manca, impreuna cu vedeta mea preferata, Nuami Dinescu, toata rucola :-).

Cat de gustoasa mi se pare acum, cat de dependenta sunt de verdeturi precum rucola, leurda (pacat ca trece repede sezonul ei), loboda rosie (pe care o consumam atat in salate cat si in ciorbite sau mancarici scazute)!

Voi ce legume/fructe/preparate/feluri de mancare preferate aveti?


Un comentariu:

Cristina Păruş spunea...

Imi place rucola, dar nu atat de mult...eu o folosesc in pesto cu busuioc, ii da o aroma delicioasa! Cel mai mult duc dorul leurdei al carei sezon e doar primavara pana infloreste!

Bloguri, Bloggeri si Cititori