duminică, 20 mai 2012

Mediafax - cu noi in mass-media

16 ani intr-un imperiu, partea I



Locuiam la o sora mai mare, in Crangasi. Nu faceam mai mult de 10-15 minute cu metroul pana la sediul Mediapro. Eram atat de dornica de a cuprinde toata informatia ce vuia in jurul meu, de a absorbi totul, de a trage cu urechea, de a afla lucruri noi, incat pentru  mine nu mai conta nimic altceva. Doar lucrul. Atat.

La inceput primeam de la seful meu, un tanar serios, destept si apreciat de tot colectivul, cateva adrese de dactilografiat, imi e dor si acum de tastele batranei masini de scris, probabil prima si ultima astfel de piesa de la Mediafax. Alteori dadeam un telefon sau doua pe zi si... cam atat. Era prima oara cand vedeam un telefon de birou Alcatel cu mai multe linii. Eram fascinata, parca ma jucam de-a secretara. Cu toate acestea, ma intrebam zi de zi, cand o sa incep sa intru si eu in paine. In jurul meu roiau tot mai multe persoane care intrau si ieseau grabite pe usa, unele ma salutau, altele nu aveau timp sa-si arunce ochii spre mine.... Era clar ca lucrau pentru agentie, dar oare in ce consta munca lor? Era cu mult diferita de a mea, asta era clar.
--------------------------------------------------------------
Incet-incet m-am acomodat cu momentele principale ale zilei. Dimineata avea loc sedinta de redactie. Cine? Ce? Unde? Cand? De ce? Cum? Aveam ocazia sa aflu ce se intampla in lume, sa ma orientez cu privire la ce se intampla in jurul meu. Colegii si evenimentele ma pozitionau ca o busola pe harta propriei mele existente.

Incepusem sa ma fatzai si eu pe usi,  alergam de colo-colo ca o albinuta. "copiaza asta si asta", "pune corespondenta asta", "cheama-l pe X", "adu-mi o cafea"... aveam treaba, nu mai incapea vorba.   Primul birou de la etajul 7 era al  Radio Pro Fm care de asemenea se afla la inceputuri; urma biroul Mediaprint, apoi Pro Cinema, Juridic si ultimul pe stanga, biroul Directorului General. Indrageam pe zi ce trece noul meu loc de munca. In fiecare dimineata si seara trimiteam pe fax Fluxul de Stiri catre publicatiile din tara. Citeam fiecare paginuta. Imi amintesc cu drag de primii oameni care scriau Fluxul , dar si de ceilalti din firma: Horia Enasel, Adrian Ionescu, Anca Budinschi, Ionela Banarescu, Doina Gradea, Andrei Boncea, Mihnea Vasiliu, Adi Andrei, Adina Gorita, Dan Deliu, Oana Dobre, Dl. Moraru, Dl Trasca, Cristina Corciovescu, Lucia Prunaru, nedespartitii Titi&Jerry , Liana Petrovici, Octavia Petre si multi, multi altii.

~va urma~

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori