miercuri, 18 iulie 2012

O veverita frumoasa si multumita

Sa va vand un pont? O fac numai si numai pentru voi. Cu prima ocazie cand va veti uita la emisiunea lui Maruta, ochiti cu atentie veverita blonda. Nu s-o vanati, bre! Sa-i observati luminozitatea tenului. Si frumusetea sufleteasca, desigur, dar ma leg acum de luminozitatea si puritatea tenului ei pentru ca are legatura directa cu Sapunurile "Total natural"


Vizitand Studiourile Mediapro si promovand sapunurile noastre, am ajuns inevitabil in zona platoului Happy Hour. Aici, la machiaj, sapunul cu miere si propolis a facut cateva victime. Le amintesc pe Lacramioara, Steluta, Teodora, Laura si Alina.

Dar sa revin la veverita jucausa. A vrut prima data 2 sapunuri, probabil din curiozitate. Cand am revenit, peste o luna, m-a primit foarte calduros si m-a anuntat fericita ca e foarte multumita de tenul ei. Va dati seama ce mare mi-a fost bucuria. Am inceput sa o urmaresc ori de cate ori apucam sa vad cate ceva din emisiune. I-am dat dreptate. Tenul ei ca oglinda nu poate trece neobservat.

Astazi am revazut-o pentru a 3-a oara. Mi-a spus doar atat. "Tot ce vezi la tenul meu se datoreaza sapunului tau." Ma asteptam sa fie asa, doar stiu cu cata grija a fost aleasa formula, cu cata minutiozitate se respecta regula NATURA in manufacturarea lor. Poate ai facut si ceva schimbari in dieta, zic. "Nu, nu, doar multumita sapunului."

Madalina a ales sapunul cu argila marca "Total Natural" pentru intretinerea pielii ca de matase a fetei. Tu pe care l-ai alege? Vezi intreaga serie, aici.

Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori