miercuri, 17 iulie 2013

O mana intinsa


Cand am auzit prima oara de Proiectul "O mana intinsa" m-a dus gandul la cineva care cere ceva sau are nevoie de ceva. Dupa ce am parcurs primele randuri de pagina, am constatat ca lucrurile stateau tocmai invers.


Va mai amintiti cand ati oferit ultima oara un banut, un gest de ajutor, un zambet sau o imbratisare? Se spune ca daca am cauta sa atingem zilnic sufletul cuiva intr-unul din aceste moduri, am muta raiul  pe pamanat.

Nu poti intotdeauna sa fii ingerul de serviciu, probabil imi veti spune. Nu ai atatea resurse incat sa umpli golurile tuturor. E adevarat. Plus ca unii dintre semenii nostri sunt falsi nevoiasi, cautand sa-i exploateze cat se poate pe cei dornici de a face binele. Cu toate acestea, exista oameni langa noi care duc dorul unei maini intinse, unui umar pe care sa-si planga durerea; si nu sunt putini. Saraci. Batrani. Bolnavi. Copii fara parinti sau lasati in grija bunicilor in timp ce parintii se prefac a fi uitat drumul inapoi, spre casa.

La Stancesti, Bihor, langa Pestera Ursilor, un om avea un teren mare. Un altul, vecin si prieten, a avut ideea sa puna in valoare terenul. Cativa amici au sarit cu bani, altii si-au oferit mana de lucru. Au mai pus umarul si altii. Unii cu tractorul, unii cu plugul. Ce a iesit? Hrana pentru oameni care nu-si pot castiga painea cea de toate zilele: familii cu copii multi, vaduve fara posibilitati, someri, centre de copii, de batrani....

Ady Cioban, initiatorul proiectului: "Am inceput in iarna lui 2013, din dragoste pentru Dumnezeu si pentru oameni, sunt atat de multi oameni sarmani, centre care ajuta batrani, copii.....si care trebuie si ele ajutate la randul lor, asta vrem sa facem noi. Am incercat sa adun o echipa in jurul meu si am reusit, suntem 2 barbati si 2 femei ....... in mai putin de o saptamana am demarat proiectul nostru, adica sa semanam 50 de arii de cartofi pentru acesti oameni. Nu este si nu a fost usor pentru ca resursele sunt putine. Acum suntem aici, ingrijind cartofii si abia asteptam sa-i putem imparti in toamna acestui an...... Dorim ca la toamna sa dublam pamantul semanat, sa punem un hectar cu grau iar la primavara - cartofi, daca vom avea resursele financiare necesare....... am creat pagina O MANA INTINSA ca sa aratam oamenilor nevoia altora, bucuria altora cand primesc ceva, dar si bucuria noastra de a darui."

Ar fi inutil sa vin cu completari. Daca simtiti voi acest lucru, sunteti liberi sa o faceti luand legatura cu Ady Cioban:
0764.844.597
ady_cioban@yahoo.com

Cont in lei: RO91BRDE050SV32567370500, SWIFT: BRDE ROBU
Cont in euro: RO21BRDE050SV64784410500, SWIT: BRDE ROBU

Adresa: BRD, Agentia Beius
P-ta Samuil Vulcan, nr 23
Beius-Bihor



Niciun comentariu:

Bloguri, Bloggeri si Cititori